Przewodnik po zakupach
Kody rabatowe
Jeśli posiadasz kartę podarunkową lub kod rabatowy, wprowadź jego numer/kod w polu MAM KOD RABATOWY w koszyku. Pole KOD RABATOWY znajdziesz w koszyku na pierwszym etapie finalizacji zamówienia. Rozwiń pole KOD RABATOWY za pomocą symbolu: +, wprowadź posiadany numer/kod i dodaj go, aby skorzystać z promocji. Po zatwierdzeniu kodu pojawi się informacja o tym, jaki rabat został naliczony oraz w jakiej wysokości.
Jeśli posiadany przez Ciebie kod nie działa sprawdź jego datę ważności. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami mailowo: [email protected]
Rabaty procentowe nie obowiązują na zakup kart podarunkowych (papierowych oraz wirtualnych).
Karta Stałego Klienta
Osobom, które dokonały zakupów na kwotę:
- 1500 zł w ciągu 12 miesięcy lub
- 3000 zł łączna kwota wszystkich zakupów
przysługuje możliwość przystąpienia do programu KARTA STAŁEGO KLIENTA.
Warunek ten dotyczy zakupów w pracowni ANIMALKINGDOM w Łodzi oraz sklepie internetowym www.animalkingdom.pl
Karta stałego klienta upoważnia do 10% rabatu na produkty nieprzecenione, nie łączy się z innymi promocjami i nie obowiązuje na zakup kart podarunkowych (papierowych oraz wirtualnych).
Rabat przysługuje klientowi, który jest właścicielem adresu e-mail, do którego przypisane jest konto z rabatem.
Masz pytania dotyczące karty stałego klienta? Prosimy o kontakt na: [email protected]
Karty podarunkowe
Karta podarunkowa występuje w dwóch wariantach: papierowa oraz wirtualna.
Wirtualna karta podarunkowa to taka, którą otrzymasz mailem od razu po zakupie i zaksięgowaniu wpłaty. Możesz ją samodzielnie wydrukować i zapakować lub wysłać do solenizanta w wersji elektronicznej. Jeśli wolisz by karta była wysłana bezpośredni na adres osoby obdarowywanej wpisz jej adres email przy dodawania karty podarunkowej do koszyka. Karta przesyłana jest w formacie PDF. Obie wiadomości zostaną przesłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przy płatności za pomocą Przelewy24 lub PayPal płatność zostaje zaksięgowana w ciągu 15 minut, natomiast księgowanie płatności zwykłego przelewu bankowego zajmuje (1-2 dni robocze).
Do wirtualnej karty podarunkowej możesz dołączyć życzenia, które pojawią się na karcie. Wpisz je we wskazanym miejscu na karcie produktu i dodaj ją do koszyka.
Papierowa karta podarunkowa zostaje przez nas ręcznie wypisana, zapakowana i przesłana na wskazany przez Ciebie adres w ciągu 1 dnia roboczego (+ czas dostawy zależny od wybranego przewoźnika). Zakupu takiej karty możesz dokonać na animalkingdom.pl oraz w naszej pracowni na Piotrkowskiej 147/11 w Łodzi. Do papierowej karty podarunkowej możesz dołączyć życzenia, które wypiszemy ręcznie na dedykowanej do tego kartce.
Karta podarunkowa ważna jest przez 12 miesięcy od daty zakupu. Możesz ją wykorzystać na animalkingdom.pl oraz w naszej pracowni w Łodzi.
Aby wykorzystać posiadaną kartę wpisz jej numer/kod w koszyku w polu MAM KOD RABATOWY. Dokładną instrukcję znajdziesz w zakładce POMOC - PRZEWODNIK PO ZAKUPACH -> KODY RABATOWE.
Jeśli kwota na posiadanej karcie podarunkowej przewyższa kwotę koszyka. Pozostałe środki możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach. Na podany przy zakupie karty adres e-mail zostanie przesłany duplikat karty - z jej nowym numerem oraz kwotą pozostałą do wykorzystania.
Jeśli masz pytania dotyczące kart podarunkowych - prosimy o kontakt na: [email protected]
Metody płatności
Preferowaną metodę płatności możesz wybrać w koszyku na etapie finalizacji zamówienia w zakładce PŁATNOŚĆ.
Dostępne metody płatności:
- zapłać przelewem - po finalizacji zamówienia na wskazany podczas jego składania adres e-mail otrzymasz informację o tym w jaki sposób dokonać płatności: dane do przelewu bankowego oraz kwotę, którą należy zapłacić. Dane te znajdziesz również w podsumowaniu zamówienia, po jego finalizacji;
- zapłać z PayPal - aby dokonać płatności tą metodą musisz posiadać zweryfikowane konto w tym serwisie;
- zapłać przez Przelewy24 - umożliwia dokonanie płatności praktycznie z każdego serwisu transakcyjnego obsługiwanego w Polsce, z jego pomocą zapłacisz również za zamówienie BLIKiem lub kartą kredytową;
- płatność przy odbiorze - opcja dostępna jest wyłącznie przy zamówieniach z odbiorem osobistym w naszej pracowni w Łodzi, możesz zapłacić na miejscu gotówką lub kartą płatniczą (nie ma możliwości płatności BLIKiem).
Realizacje zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty. Na wpłynięcie płatności za zamówienie czekamy 7 dni (liczonych od daty złożenia zamówienia), po tym czasie zostanie ono automatycznie anulowane. Nie dotyczy zamówień z płatnością przy odbiorze.
Jeśli Twoja płatność się nie powiodła prosimy o kontakt na: [email protected], możemy wygenerować dla Ciebie link do płatności Przelewy24 lub możesz zapłacić przelewem tradycyjnym (poniżej dane do wpłaty). Wpłaty prosimy kierować na rachunek bankowy:
Dorota Kempko
ANIMALKINGDOM
ING Bank Śląski: 90 1050 1461 1000 0092 3081 4544
Tytuł przelewu: numer zamówienia + imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
Opcje wysyłki
Preferowaną metodę wysyłki możesz wybrać w koszyku na etapie finalizacji zamówienia w zakładce DOSTAWA.
Dostępne metody wysyłki na terenie Polski to:
- kurier DHL - przesyłka kurierska zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres - czas dostawy: 1-2 dni robocze - 19,90 zł;
- DHL punkt odbioru - przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu - czas dostawy: 1-3 dni robocze - 13,90 zł;
- Paczkomaty 24 - przesyłka dostarczana do wybranego przez Ciebie paczkomatu lub punktu partnerskiego InPost - czas dostawy: 1-2 dni robocze - 13,90 zł;
- kurier INPOST - przesyłka kurierska zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres - czas dostawy: 1-2 dni robocze - 16,90 zł;
- odbiór osobisty - zamówienie możesz odebrać osobiście w pracowni ANIMALKINGDOM na ul.Piotrkowskiej 147/11 w Łodzi w godzinach pracy naszej pracowni (aktualne godziny otwarcia pracowni znajdziesz w zakładce KONTAKT - DANE KONTAKTOWE).
Zamówienia na terenie Polski o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt.
Nasze produkty wysyłamy również za granicę, dostępne metody wysyłki to:
- list polecony zagraniczny - przesyłka obsługiwana przez Pocztę Polską, czas dostawy: 5-21 dni roboczych - 28,90 zł.
Do przesyłek zagranicznych może zostać doliczone cło. Osoba zamawiająca będzie zobowiązana do jego opłacenia przy odbiorze paczki.
Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki - na wskazany podczas składania zamówienia adres e-mail dostaniesz informacje o tym, że Twoje zamówienie czeka na odbiór przez kuriera.
Do czasu doręczenia przesyłki należy doliczyć czas realizacji zamówienia (1-14 dni roboczych), widoczny na karcie zamawianego produktu.
Jeśli zależy Ci na tym, aby zamówienie dotarło szybciej, prosimy o kontakt telefoniczny: 797-375-588 lub mailowy: [email protected] Sprawdzimy, czy szybsza wysyłka jest możliwa.
Przesyłki są wysyłane z naszej pracowni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 12.
Zwroty i wymiany
Na zwrot lub wymianę nowej, nienoszonej biżuterii masz 14 dni (od daty otrzymania przesyłki lub dokonania zakupu w naszej pracowni w Łodzi). Biżuterię możesz wymienić lub zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
W przypadku chęci zwrotu bądź wymiany napisz do nas na: [email protected] W odpowiedzi otrzymasz dokładne instrukcje wymiany/zwrotu oraz formularz, który należy dołączyć do paczki wraz z biżuterią.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z procesem zwrotu czy wymiany.
Czas realizacji zwrotu/wymiany to 14 dni liczonych od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
Zwrotom NIE podlega: biżuteria z grawerem, pierścionki wykonywane na rozmiar oraz biżuteria wykonywana na specjalne zamówienie.
Adres do wysyłki zwrotów oraz wymian:
ANIMALKINGDOM
ul. Piotrkowska 147 lokal 11
90-440 Łódź
tel: 797-375-588
e-mail: [email protected]
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Formularze do pobrania:
Formularz zwrotu
Formularz wymiany
Reklamacje
Jeśli chcesz zgłosić reklamację prześlij biżuterię wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres:
ANIMALKINGDOM
ul. Piotrkowska 147 lokal 11
90-440 Łódź
tel: 797-375-588
e-mail: [email protected]
Formularz reklamacyjny możesz pobrać TUTAJ.
Możesz również przesłać do nas wiadomość na adres: [email protected] wraz ze zdjęciem reklamowanej biżuterii oraz opisem problemu. Dzięki temu proces reklamacyjny będzie sprawniejszy i ułatwi nam znalezienie odpowiedniego dla Ciebie rozwiązania. W odpowiedzi otrzymasz formularz, który należy dołączyć do paczki wraz z reklamowaną biżuterią.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Renowacja biżuterii
Jeśli Twoja biżuteria uległa uszkodzeniu lub wymaga polerowania, złocenia chętnie się tym zajmiemy.
Koszt całościowego odświeżenia biżuterii obejmującego polerowanie, złocenie, wymianę elementów i zawieszki na nowe wynosi 25 % ceny nowego produktu.
Jesli Twoja biżuteria potrzebuje drobnej renowacji wycenimy ją indywidualnie. Napisz do nas na: [email protected], dołącz zdjęcie biżuterii i opis planowanej przez Ciebie naprawy. W odpowiedzi prześlemy wszystkie niezbędne informacje, wycenę naprawy oraz formularz, który należy dołączyć do paczki.
Proces naprawy trwa 4-10 dni roboczych (+ czas dostawy).
Naprawy w ramach gwarancji wykonywane są bezpłatnie.
Adres do wysyłki biżuterii do naprawy:
ANIMALKINGDOM
ul. Piotrkowska 147 lokal 11
90-440 Łódź
tel: 797-375-588
e-mail: [email protected]
Formularz naprawy możesz pobrać TUTAJ.
Potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania dla posiadanej biżuterii ? Napisz do nas na: [email protected] wraz ze zdjęciem biżuterii. Chętnie pomożemy!
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Opakowanie prezentowe
Nasza biżuteria standardowo pakowana jest w pudroworóżowe pudełeczko ze złotym tłoczonym logo ANIMALKINGDOM.
Prezent wymaga specjalnej oprawy? Dodatkowe opakowanie prezentowe możesz dołączyć w koszyku do wybranych przez siebie produktów.
Na opakowanie prezentowe składa się: wyjątkowa torebka ze wstążką oraz kartka na życzenia.
Na etapie dodawania opakowania prezentowego do wybranych produktów wypisz życzenia, które my napiszemy odręcznie na dedykowanej do tego kartce.
Jeśli nie uzupełnisz pola na życzenia - pustą kartkę dołączymy do paczki, abyś mógł wypisać ją własnoręcznie.
Koszt opakowania prezentowego wraz z kartką na życzenia to 19,90 zł.
Możemy również wysłać Twoje zamówienie bezpośrednio do osoby obdarowywanej.
Wystarczy, że na pierwszym etapie składania zamówienia w koszyku zaznaczysz opcję zamówienie jest prezentem - proszę wysłać skan paragonu na maila, a w adresie dostawy wpiszesz adres osoby obdarowywanej - dzięki temu biżuteria powędruje prosto w jej ręce.
Przewodnik po biżuterii
Rozmiary biżuterii
Wierzymy, że dobrze dobrany rozmiar biżuterii wpływa na wygodę jej noszenia. Zadbaj o idealne dopasowanie biżuterii, dla siebie i bliskiej osoby.
NASZYJNIKI
Nasze naszyjniki najczęściej występują w długościach: 40, 45, 50 oraz 60 cm. Rozmiary dostępne w danym modelu znajdziesz na karcie produktu. Naszyjniki typu choker występują w długości 35 cm + 5 cm regulacji.
Jeśli masz pytania dotyczące długości wybranego naszyjnika lub modyfikacji rozmiaru, prosimy o wiadomość na [email protected]
BRANSOLETKI
Dobrze dobrany rozmiar bransoletki potrafi znacząco wpłynąć na komfort jej noszenia.
Zmierz obwód swojego nadgarstka miarą krawiecką. Opleć ją ściśle przy skórze (nie za mocno, ale bez zbędnego luzu) i odczytaj wynik - ta wartość to obwód Twojego nadgarstka, kieruj się nią przy wyborze odpowiedniego rozmiaru.
Nie dodawaj do otrzymanego wyniku dodatkowego luzu, zrobimy to za Ciebie!
Większość bransoletek posiada przedłużkę, która pozwala na regulację rozmiaru o 1 cm.
Dostępne rozmiary bransoletek to:
- XXS (12 cm)
- XS (13 cm)
- S (14 cm)
- M (15 cm)
- L (16 cm)
- XL (17 cm)
- XXL (18 cm)
* Wartość podana w nawiasie to obwód nadgarstka.
Jeśli Twój obwód nadgarstka to np. 14,5 cm - sugerujemy wybór mniejszego rozmiaru (ze względu na dodatkową regulację) tj. S (14cm).
Kupujesz biżuterię na prezent i nie znasz obwodu nadgarstka osoby obdarowywanej ? Chętnie podpowiemy, jaki rozmiar wybrać!
- Najczęściej wybierany i najbardziej uniwersalny rozmiar to M (15 cm)
- Osoby szczupłe, niskie, drobnej budowy ciała: XS (13 cm) / S (14 cm)
- Osoby normalnej budowy ciała: M (15 cm) / L (16 cm)
- Osoby o mocniejszej budowie ciała: XL (17 cm)
Jeśli bransoletka będzie prezentem dla dziecka:
- Dziecko do lat 8: XXS (12 cm) / XS (13 cm)
- Dziecko do lat 11: XS (13 cm) / S (14 cm)
- Dziecko powyżej 12 lat: S (14 cm) / M (15 cm)
Jeśli wybrany przez Ciebie rozmiar okazał się nieodpowiedni, napisz do nas na [email protected] lub odwiedź nas w naszej pracowni - dobierzemy dla Ciebie idealny rozmiar.
PIERŚCIONEK
W oznaczeniach rozmiarów pierścionków posługujemy się standardową skalą jubilerską.
Nasze pierścionki wykonywane są na indywidualne zamówienie. Co to oznacza?
Gdy zamówienie wpływa do naszego sklepu, my przekierowujemy je bezpośrednio do naszego jubilera. Zamówiony pierścionek wykonywany jest specjalnie dla Ciebie na wybrany rozmiar.
Pierścionek to biżuteria wytwarzana na indywidualne zamówienie, co oznacza, że nie podlega zwrotowi!
Jeśli rozmiar nie będzie odpowiedni, możemy go bezpłatnie dopasować. W sprawach zmiany rozmiaru prosimy o kontakt na [email protected]
Grawer
Spersonalizuj swoją biżuterię dodając do niej wyjątkowy grawerunek.
Grawer możesz dodać do wybranego modelu biżuterii* w momencie składania zamówienia. Zaznacz taką opcję na karcie produktu (znajdziesz ją nad wyborem rozmiaru biżuterii) i wpisz jego treść, następnie zatwierdź ją klikając przycisk: DODAJ GRAWER.
Koszt graweru to 20 zł.
Elementem przeznaczonym do grawerowania jest nasza metka – a dokładnie jej rewers (nie dotyczy kolekcji My zodiac i Universe gdzie grawer znajduje się na odwrocie medalika). Grawer może mieć maksymalnie 12 znaków. Możemy dodać do Twojego graweru znak specjalny - taki jak serduszko, czy znak nieskończoności. Jeśli chcesz dodać taki znak, poinformuj nas o tym** w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA widocznym w koszyku.
Dodanie graweru nie wydłuża terminu realizacji zamówienia.
Biżuteria z grawerem jest personalizowana więc nie podlega zwrotowi.
* Opcja grawer dostępna jest tylko przy wybranych bransoletkach i naszyjnikach.
** Przykłady takich wiadomości: Proszę o dodanie znaku serduszka na końcu graweru. Proszę o dodanie znaków specjalnych. Treść graweru: K znak nieskończoności M serduszko.
Pielęgnacja
Odpowiednia pielęgnacja pozwoli na zachowanie biżuterii w dobrej kondycji. Opóźni i ochroni ją przed procesami, którym ulegają metale miękkie.
Naturalnym procesem występującym w przypadku biżuterii srebrnej jest oksydowanie (ciemnienie i matowienie powierzchni), natomiast w przypadku biżuterii pozłacanej ścieranie złoconej powierzchni. Jak dbać o biżuterię?
- chroń biżuterię przed wodą, chemikaliami i detergentami
- nie używaj perfum, dezodorantów w miejscu kontaktu biżuterii ze skórą – to może powodować przebarwienia
- zdejmuj przed kąpielą, uprawianiem sportu, spaniem, wykonywaniem prac domowych – to naraża biżuterię na uszkodzenia, zniekształcenia, czy odbarwienia
- obchodź się z nią delikatnie i ostrożnie
- czyść ją przy użyciu specjalnych, przeznaczonych do tego celu środków (płynami, ściereczkami), które można zakupić w sklepach jubilerskich
- przechowuj ją z dala od wilgoci w miękkim pudełku, które dodajemy do każdego zamówienia
- dbaj o to by każda sztuka biżuterii była przechorowywana oddzielnie - unikniesz dzięki temu splątania i uszkodzeń mechanicznych
Jeśli masz pytania dotyczące pielęgnacji posiadanej przez Ciebie biżuterii, prosimy o kontakt na [email protected]
Skład biżuterii
Skład wybranej przez siebie biżuterii możesz sprawdzić na karcie produktu w jego opisie. Biżuteria ANIMALKINGDOM wykonywana jest ze srebra próby 925, srebra próby 925 pokrytego 24-karatowym złotem lub 14-karatowego złota (próba 585).
Zawieszki wykonywane są (w zależności od modelu) ze: srebra próby 925, polerowanej stali szlachetnej, srebra próby 925 pokrytego 24-karatowym złotem, polerowanego mosiądzu pokrytego 24-karatowym złotem oraz 14-karatowego złota (próba 585).
Biżuteria nie zawiera niklu.
Biżuterię z 14-karatowego złota (próby 585) znajdziesz w zakładce ZŁOTO.
Biżuteria ANIMAKLKINGDOM wykonywana jest w całości ręcznie w naszej pracowni w Łodzi i u zaprzyjaźnionych łódzkich złotników, a w naszych kolekcjach używamy wyselekcjonowanych elementów wysokiej jakości.
FAQ
Czy biżuteria jest złota czy pozłacana?
Większość modeli w naszej ofercie wykonywana jest ze srebra próby 925 pokrytego 24-karatowym złotem.
Skład wybranej przez siebie biżuterii możesz sprawdzić na karcie produktu w jego opisie.
Biżuterię wykonywaną ze złota próby 585 znajdziesz w zakładce ZŁOTO.
Czy biżuteria z czasem ciemnieje?
Nienoszona srebrna biżuteria w wyniku utleniania ciemnieje, aby temu zapobiec zachęcamy do stosowania się do naszych wskazówek z zakładki PIELĘGNACJA.
Jeśli masz pytania dotyczące pielęgnacji biżuterii, prosimy o kontakt na maila: [email protected]
Czy biżuteria zawiera nikiel?
Nasza biżuteria nie zawiera niklu.
Jak mierzyć nadgarstek?
Zmierz obwód swojego nadgarstka miarą krawiecką. Opleć ją ściśle przy skórze (nie za mocno, ale bez zbędnego luzu) i odczytaj wynik - ta wartość to obwód Twojego nadgarstka, kieruj się nią przy wyborze odpowiedniego rozmiaru.
Nie dodawaj do otrzymanego wyniku dodatkowego luzu, zrobimy to za Ciebie!
Większość bransoletek posiada przedłużkę, która pozwala na regulację rozmiaru o 1 cm, dlatego jeśli Twój obwód nadgarstka to np. 14,5 cm - sugerujemy wybór mniejszego rozmiaru - tj. S (14cm).
Czy możliwe jest wykonanie biżuterii ze złota na zamówienie?
Tak, istnieje możliwość wykonania biżuterii ze złota na zamówienie. Zapytania dotyczące zamówień specjalnych prosimy przysyłać na adres: [email protected]
Czy można odnowić biżuterię?
Tak, oferujemy usługę odświeżenia biżuterii.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce RENOWACJA BIŻUTERII
Czy biżuteria ANIMALINGDOM jest wykonywana ręcznie?
Tak, biżuteria ANIMALKIINGDOM jest wykonywana ręcznie w naszej pracowni w Łodzi i u zaprzyjaźnionych łódzkich złotników.
Dlaczego produkty mają różny czas realizacji?
Nasza biżuteria wykonywana jest ręcznie, dlatego jej powstawanie jest procesem o różnym czasie realizacji.
Niektóre elementy są wykonywane przez naszego jubilera na konkretny rozmiar (np. pierścionki), stąd dłuższy czas realizacji takich zamówień.
Jeśli zależy Ci na tym, aby zamówienie dotarło szybciej, prosimy o kontakt telefoniczny: 797-375-588 lub mailowy: [email protected] Sprawdzimy, czy szybsza wysyłka jest możliwa.
Dostałam biżuterię w prezencie. Jest za mała/duża. Czy mogę ją wymienić?
Tak, na wymianę nowej, nienoszonej biżuterii wraz z dowodem zakupu masz 14 dni. Wymianie na inny produkt nie podlega biżuteria z grawerem, natomiast możemy bezpłatnie zmienić rozmiar takiej biżuterii.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce ZWROTY I WYMIANY.
Chcę kupić biżuterię na prezent, Czy w przypadku gdy prezent będzie nietrafiony mogę go wymienić?
Tak, na wymianę nowej, nienoszonej biżuterii wraz z dowodem zakupu masz 14 dni. Wymianie na inny produkt nie podlega biżuteria z grawerem, natomiast możemy bezpłatnie zmienić rozmiar takiej biżuterii.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce ZWROTY I WYMIANY.
Czy mogę zwrócić pierścionek?
Nasze pierścionki wykonywane są na indywidualne zamówienie, a to oznacza, że nie podlegają zwrotowi.
Jeśli wybrany przez Ciebie rozmiar okaże się nieodpowiedni - możemy go wymienić bezpłatnie na inny rozmiar.
Czy mogę zwrócić produkt z grawerem?
Nie przyjmujemy zwrotów biżuterii z grawerem, natomiast możemy bezpłatnie zmienić rozmiar takiej biżuterii.
Czy mogę wykonać grawer na swojej biżuterii ?
Możemy wykonać grawer na wcześniej zakupionej biżuterii ANIMALKINGDOM. Koszt dodania graweru 20 zł
Jakie są dostępne długości łańcuszków i czy mogę wybrać inną długość?
Rozmiary dostępne w danym modelu znajdziesz na karcie produktu.
Więcej informacji dotyczących długości naszyjników znajdziesz w zakładce ROZMIARY BIŻUTERII.
Na specjalne zamówienie możemy wykonać naszyjnik w rozmiarze innym niż ten dostępny na karcie produktu. W przypadku chęci złożenia takiego zamówienia - poprosimy o kontakt na [email protected].
Czy mogę zamówić jeden kolczyk?
Tak, zamówienia prosimy kierować na adres: [email protected]